الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

الینای من

الینای مامان در هفته 39

1390/10/8 17:02
983 بازدید
اشتراک گذاری

الینای مامان امروز 38 هفته رو تموم کرد و وارد هفته 39 شد

من و باباییش واسه به دنیا اومدنش داریم لحظه شماری می کنیم. امیدوارم هر چه زودتر دخمل گلم دنیا بیاد و من صورت ماهشو ببینم.

دیروز دختر گلم کلی منو بابا علی رو نگران کرده بود چون اصلا تکون نمی خورد ولی خدارو شکر امروزکلی برامون وول خورده.

دیگه اینکه دیروز رفتم دکتر. دکی جون بازم سونو و معاینه کرد و گفت همه چی خوبه و هیچ مشکلی نداری صدای قلب الینا رو برام گذاشت. منو مامان بزرگش هم کلی ذوقیدیم.

راستی دکی گفت انشا الله تا پانزدهم الینا خانوم دنیا میاد و گر نه باید هفدهم ساعت 8 صبح برم بیمارستان و بستری بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد