الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

الینای من

دندون الینا خوش اومدی

1391/5/23 2:07
2,288 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       دندون

http://www.iran-forum.ir/smile/images/clap.gifاولین مروارید مبارک عروسک گلمhttp://www.iran-forum.ir/smile/images/clap.gif


سلام به همه دوستای خوب من والینا.

اولین مروارید ناناز مامان از پایین سمت راست جوونه زد هورررررراااااhttp://www.iran-forum.ir/smile/images/loveshower.gif

چند روز بود که الینا جونی خیلی کسل و کم حوصله شده بودو فقط دوست داشت که بغل من باشه همش راه بریم. من و بابا علی خیلی نگران بودیم ودلیل این همه ناآرومی رو نمیدونستیم و فکر میکردیم که فرشته کوچولومون مریض شده.

دیشب که دستمو زدم به لثه اش ببینم از دندون خبری هست یا نه دیدم یه کوچولو دندونش زده بیرون وای که چقدر ذوق زده شدم. 1 1

 

عکسای جدید در ادامه مطلب:

 

            دندون

http://www.iran-forum.ir/smile/images/clap.gifاولین مروارید مبارک عروسک گلمhttp://www.iran-forum.ir/smile/images/clap.gif


سلام به همه دوستای خوب من والینا.

اولین مروارید ناناز مامان از پایین سمت راست جوونه زد هورررررراااااhttp://www.iran-forum.ir/smile/images/loveshower.gif

چند روز بود که الینا جونی خیلی کسل و کم حوصله شده بودو فقط دوست داشت که بغل من باشه همش راه بریم. من و بابا علی خیلی نگران بودیم ودلیل این همه ناآرومی رو نمیدونستیم و فکر میکردیم که فرشته کوچولومون مریض شده.

دیشب که دستمو زدم به لثه اش ببینم از دندون خبری هست یا نه دیدم یه کوچولو دندونش زده بیرون وای که چقدر ذوق زده شدم. 1 1

 

5/22

5/22

الینا مشغول خوردن برسش

5/22

الینا جونی چند روزه اینجوری میخنده

5/22

5/22

دختر گلم هر وقت خوابش بیاد اینجوری میکنه

5/22

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آرزوی من
23 مرداد 91 4:18
عجب دختر نازیه ماشاالله خدا نگهدارش باشه ایشالا عروسیش منم دعوت کنین ها
مامانی
24 مرداد 91 12:48
مبارکه خاله دندونت بیا مامانی بروزم
مامان نازی
24 مرداد 91 15:40
سلام عزیزم مرواریدهای دختر نازت مبارک باشه.بوس بوس از جوجوی نانازی کیانای منم چند روزه خیلی نق میزنه همش بهونه میگیره سخت میخوابه میشه علتش دندون در اوردن باشه؟دست میزنم چیزی معلوم نیست
آرزوی من
25 مرداد 91 3:55
سلام آپ شدم یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را، کلماتی مثل : بابا، مامان، پدربزرگ … بیایید افسوس ساز نباشیم ... از دست کاشها کاری بر نخواهد آمد ...
مامان آیدین
25 مرداد 91 13:08
مبارک باشه اولین مرواریدت حالا دیگه شدی جز کباب خورا تبریک عسلم مامانی شب که الینا میخواد بخوابه یه کوچولو با روغن بچه چربش کن تا دندوناش راحت تر جوونه بزنن مهربونم اذیت نشه
نویسنده
26 مرداد 91 22:36
سلام خوبید تبادل لینک میکنید؟ اسم دختر منم الیناست. این آدرسشه دوست داشتی بیا خوشحال میشیم.

سلام
عزیزم آدرس نذاشتی که بتونم بیام تو وبلاگت<



مامانی
27 مرداد 91 10:55
سلام خانومی خوبی؟ من و طه بروز شدیم و منتظر قدم شما
ساراکوچولو
27 مرداد 91 21:41
سلام تبریک میگم به الینا جونم وماننش.. انشالله دندون های خوب ومحکم واستواری داشته باشی النیا جون... ومامان الینا خوب ازشون مواظبت کنه ..ممنون به وب ساراکوچولوی من سر زدین ...منم باافتخار لینکتون کردم...البته تا یک ماهگی نفسم سارا کوچولوآپ نمیشم چون فعلا وقتم بامراقبت از سارا تنک میبینم تا بیام پشت لبتابم...میبوسمتون
mamane Ali
28 مرداد 91 1:10
واای خاله تبریک میگم .. دندون خوشکلت مبارک .. چه جالب که بالا دراورده چون اکثرا دندونای پایینی زودتر درمیاد
مامان الیناجونی
28 مرداد 91 18:46
الهی قوبونش مبارکت باشه عزیزم
مامان ایسان
29 مرداد 91 22:54
الینا داره یه دندون قند میخوره از قندون فرشته ای مهربون براش اورده دندون اولین مرواریدت مبارک دخمل گل
مامان نازی
9 شهریور 91 23:00
سلام دوست خوبم ما از خونه مامانم برگشتیم. الینا جون خوبه؟ازتون خبری نیست؟!
مامان نازی
12 آبان 91 11:15
باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر چشمه ‏های نور جاری شد ز دامان غدیر
مامان نازی
14 آذر 91 11:21
سلام عزیزم کیانا توی مسابقه شرکت کرده خوشحال میشم اگه رای بدی.و امکان اینکه 2تا رای بدی وجود داره و کد عکس کیانا 57 و سایت مسابقه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد