الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

الینای من

دختر 8 ماهه ما

1391/6/19 2:47
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي خوب من و الینا . دلم واسه شما و اينجا خيلي خيلي تنگيده بود.

           *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

یك ماه ديگه هم گذشت و عشق من بزرگتر شد 1

ورودت به  9 ماهگي رو تبريك ميگم.

دختر گلم تو این ماه کلی کارای جدید یاد گرفته. تا میگم دست دست شروع میکنه به دست زدن

اصلا دوست نداره تو روروک بشنه

دیگه اینکه قطره آهن ومولتی ویتامین دوست نداره نمیدونم چیکار کنم که بخوره 1

عاشق سیم تلفنه وقتی میرم خونه پدر جونش فقط با تلفن بازی میکنه و سیمشو میخوره.

و اما اولین های این ماه:

٩١/٥/١٤ :    تونست برای اولین بار یه کوچولو چهار دست و پا بره

٩١/٥/٢٢ :    اولین دندونش جونه زد.

٩١/٥/٢٥ :   دومین دندون جونه زد.

٩١/٥/٢٨ :   چهار دست وپا رفتن حرفه ای

 ٩١/٦/٢  :    اولین بار دست زد

٩١/٦/٨   :    اولین بار گفت بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamane Ali
21 شهریور 91 16:56
8 ماهگیت مبارک خاله جونی .. چهار دست و پا رفتنت مبارک عزیزم .. مرواریدات هم مبارک خوشکلم
مامانی
22 شهریور 91 8:07
مبارکه خانومی شده واسه خودش
نایسل
28 مهر 91 4:48
خیلی خیلی تبریککک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد