الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

الینای من

اولین مسافرت زیارتی (مشهد)

1391/8/4 3:25
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش دو شنبه  قرار شد همسری برای ماموریت کاری بره مشهد و چون میدونست که من خیلی دوست دارم که برم مشهد قول داد که اگه کارا درست شد حتما من و الینا رو هم با خودش ببره.

بالاخره بعد از مدت ها دلتنگی و انتظار 25 مهر به پای بوسی امام رضا (ع) مشرف شدیم.

 

اینم عکساش:

هفته پیش دو شنبه  قرار شد همسری برای ماموریت کاری بره مشهد و چون میدونست که من خیلی دوست دارم که برم مشهد قول داد که اگه کارا درست شد حتما من و الینا رو هم با خودش ببره.

بالاخره بعد از مدت ها دلتنگی و انتظار 25 مهر به پای بوسی امام رضا (ع) مشرف شدیم.

زیاد نتونستم عکس بگیرم آخه الینا جونی حالش زیاد خوب نبود بیشتر وقتا گریه میکرد.

 

مشهد

مشهد

مشهد

مشهد

 

مشهد

مشهد

 

مشهد

 

مشهد

مشهد

بابایی برام از این دمپایی ها میخری

مشهد

فکر کنم این خوشگل تره

مشهد

نه اون خوب نبود اینو میخوام

مشهد

خیلی گشنه ام شده

مشهد

نون بخورم سیر شم

مشهد

 

مشهد

خودم نشستم دستتونو بکشید

مشهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آمیتیس
27 آبان 91 13:56
سلام. زیارت قبول.... خدا دختر گلتون رو حفظش کنه انشاا... رمزو خصوصی براتون فرستادم
مامان نازی
27 آبان 91 16:25
سلام عزیزم.من همیشه میومدم پیشتون اما میدیدم ازتون خبری نیست. ما خوبیم شما خوبید؟ دقیقا کیانا هم کارهای الینا جونو انجام میده. چه خبرا؟
مامان نازی
27 آبان 91 16:27
گلم خوشحال میشم که بیشتر با هم اشنا بشیم.من صبح تا غروب تنها هستم همسرم سر کاره خوشحال میشم که قابل بدونی بیای منزل ما.هم با هم اشنا بشیم هم از تنهایی در بیایم.
mamane Ali
28 آبان 91 1:24
هميشه به سفر و شادی .. مامانی خیلی وقت بود ازتون خبری نبود تند تند آپ کن مامانی دلمون تنگ نشه
مامان آیدین
29 آبان 91 1:08
زیارت قبول باشه عزیزم التماس دعاوای چه جیگری شدی با اون چادر نماز بوووووووووس یه دنیا
مامانی
30 آبان 91 23:05
ای جان دلم زیارتتون قبول باشه مامانی بیا بروزما
مامانی
3 آذر 91 8:41
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ من و طه پسرم بروزیم منتطرتونیم التماس دعا دارم
شیما جون
9 آذر 91 2:45
سلام عزیزم صحبت هامون نیمه کاره موند هر کاری میکنم نمیتونم ارتباط بر قرار کنم خیلی دوستون دارم یادت نره به ما سر بزنی لز روی ماه الینا جونمم یه ماچ آب دار فعلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد