الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

الینای من

عکسای یک سالگی الینا

1391/11/11 4:03
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک سالگی

 سلاممممممHello

دلم واسه همتون تنگ شده بود. ببخشید که دیر به دیر میام اصلا وقت نمیکنم آپ کنم آخه الینا نمیزاره پشت کامپیوتر بشینم.

براتون بگم از تولد الینای عزیزم:

امسال نتونستیم برای الینا تولد بگیریم چون تولدش یه روز مونده به اربعین بود برا همین روز 12 دی(روز قبل از تولد)خودم  کیک پختم و یه جشن کوچولو سه نفره (من بابایی الینا) گرفتیم اما تصمیم داشتیم که بعد از ماه صفر حتما براش تولد بگیریم که اون هم به علت فوت عمه بابایی کنسل شد.

دیگه اینکه 13 دی بردیمش درمانگاه برای واکسن و چکاپ. وقتی واکسنش زدن اصلا گریه نکرد.

نتیجه چکاپ:

وزن : 8600  گرم

قد : 76 سانت

دور سر : 45 سانت

 

عکسای یک سالگی الینا جون در ادامه مطلب:

 

 

یک سالگی

 سلاممممممHello

دلم واسه همتون تنگ شده بود. ببخشید که دیر به دیر میام اصلا وقت نمیکنم آپ کنم آخه الینا نمیزاره پشت کامپیوتر بشینم.

براتون بگم از تولد الینای عزیزم:

امسال نتونستیم برای الینا تولد بگیریم چون تولدش یه روز مونده به اربعین بود برا همین روز 12 دی(روز قبل از تولد)خودم  کیک پختم و یه جشن کوچولو سه نفره (من بابایی الینا) گرفتیم اما تصمیم داشتیم که بعد از ماه صفر حتما براش تولد بگیریم که اون هم به علت فوت عمه بابایی کنسل شد.

دیگه اینکه 13 دی بردیمش درمانگاه برای واکسن و چکاپ. وقتی واکسنش زدن اصلا گریه نکرد.

نتیجه چکاپ:

وزن : 8600  گرم

قد : 76 سانت

دور سر : 45 سانت

 

یک سالگی

یک سالگی

یک سالگی

یک سالگی

 

یک سالگی

یک سالگی

یک سالگی

یک سالگی

یک سالگی

 

پسندها (1)

نظرات (23)

مامان دخمل
15 بهمن 91 9:45
ماشاا... به این دخمل ناناز
مامان ایسان
16 بهمن 91 13:37
مامانی تولدتون رو تبریک میگم تولد دخملمون هم مبارک باشه عکسهایه اتلیش هم خیلی ناز شدن
آتيلا جون و مامان شيما
17 بهمن 91 0:41
عسيسم چقدر نازي تو خاله جونم... ماشاا... ماماني دخترت مثل عروسك ميمونه... خدا حفظش كنه... ايشاا... تولد دو سالگي بيست سالگي صدو بيست سالگيش رو جشن بگيري ... عزيزم... ميبوسمتون... بووووووس
مامان نازی
18 بهمن 91 1:21
سلام گلم.خلی نازه این عروسک خانم.خدا زیر سایه مامان باباش نگهش داره.
مامان آیدین
21 بهمن 91 1:13
ای جونم فداش بشه چه عکسای خوشگلی از این عروسک گرفتین ماشاالله خیلی نازه
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 91 13:31
چه الینای نازی
مامان ملیکا
22 بهمن 91 0:45
تولدت مبارک الینا جونم
مامان دخمل
23 بهمن 91 9:41
اگه برای الینا جون تقویم می خواین 2 تا از عکساشو بفرستین به ایمیلم توی وبم توضیح دادم
مامان دخمل
23 بهمن 91 16:03
چی شد عزیزم قرار شد که عکساشو بفرستی
مامان ملیکا
30 بهمن 91 10:52
ممنونم گلم خدا رو شکر خوب شد چه عکسهای خوشگلی گرفتی الینا جونم
مامان نازی
1 اسفند 91 15:02
سلام گلم خوبی؟الینا جون خوبه؟چرا عکسهای نازشو نمیذاری؟کم پیدایی؟
مامان ملیکا
2 اسفند 91 10:04
دوست خوبم ما نیازمند یاری اس ام اسی شما هستیم لطفا کد 302 رو به شماره 20009592 ارسال کنید
مامان الیناجونی
4 اسفند 91 13:06
واییییییییییییییییییییییی خدا چه نازییییییییییییی شده این دخمل خانوووووووووووم ماشاا............... تو این مدتی که نیومدم خیلی خانومم شده چقدر تغییییر کردی جییییییگری
مامان نازی
5 اسفند 91 2:05
سلام عزیزم.از تهران.هنوزم نرفتم و خرید نکردم.اما اگه میتونم کمکی کنم خوشحال میشم
یاسمن
5 اسفند 91 12:15
سلام ماشالا چه نازه خدا حفظش کنه
مامان آیدین
6 اسفند 91 2:35
مامانی پست جدید نداریم؟بوووووووووس واسه الینا جون
یاسمن
6 اسفند 91 11:29
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی و به من لطف داشتی موفق باشی
rozgol
8 اسفند 91 15:09
سلام الان آنلاین هستی؟
مامان ایسان
22 فروردین 92 9:08
http://upload.tehran98.com/img1/uhzaju6ftegpif9pvgpl.jpg امیدوارم بپسندی دوستم
الیسا
23 فروردین 92 21:20
سلام خاله جون چه نی نی ناز ودوستداشتنی دارین خدا براتون حفظش کنه منم اسمم الیسا2 سالمه خوشحال میشم به وبم بیاین دوستتون دارم
مامان امیرعلی جیگر
4 اردیبهشت 92 10:45
وای خدایا چه عکسای نازی. بیا خصوصی
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
8 شهریور 92 2:43
آخه چه ناز شري اينجا ماشاالله
گروه طراحی صلوات تا ظهور
30 بهمن 92 12:48
.طراحی قالب ..هدر ...تقویم...صجفه ورودی..اسلایدشو فقط با یک صلوات اللّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ. برای ظهور آقا امام زمان امیدوارم که سهمی کوچکی در خاطرات زیبایتان داشته باشم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد