الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

الینای من

مروارید پنجم

1392/2/13 1:44
980 بازدید
اشتراک گذاری

  ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤   

 

بالاخره دیروز بعد از چند ماه انتظار و درد کشیدن و آه و ناله و تب کردن

چشممون به جمال پنجمین دندون الینا (بالا سمت راست) روشن گردید و بسیار شادمان گشتیم. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

انشالله بقیه دندونات راحت و بی دردسر و زود دربیان.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سويل و اراز
13 اردیبهشت 92 11:31
سلام خانمي روز مادر با تاخير مبارك و همچنين مرواريد پنجم الينا جون حالا بيا خصوصي
مامان نازی
13 اردیبهشت 92 14:14
سلام عزیز دلم.مبارک باشه بوس برای ناز دخترت. گلم ممنون میشم اگه برام بفرستی.بعد چه طور میتونم عکس مورد نظرمو بزارم توش؟
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 4:06
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز..... زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم بازم ميام كه كامل بخونمت
مامان عسل
15 اردیبهشت 92 15:23
عزیز دلم دندونت مبارک گل من
مامان نازی
15 اردیبهشت 92 15:35
سلام گلم.دست گلت درد نکنه عزیزم. تقویم رو برای دختر دوستم میخوام.کاش میشد تا امشب برام درست کنی البته اگه زحمتی نیست و وقت داشتی.
مامان نازی
15 اردیبهشت 92 15:45
گلم برات خصوصی گذاشتم.
اتيلا جون و مامان شيما
18 اردیبهشت 92 1:01
خانومي ديدم داره واسم دردسر ميشه پاكش كردم....
اتيلا جون و مامان شيما
18 اردیبهشت 92 1:04
الينا جونم قربونت بشم من مباركه خاله جوني آخ آخ آخ اونطور كه ماما گفت لابد بد جور اذيت شدي هااااا!؟ الهي بگردم... در عوض خوشمل تر ميشي خاله جوني خنديدني از ماهم خوشگل تر ميشي عسلم... الهي قربون دخمل ناز بشم... بووووووووووووس...
مامان ملیکا
18 اردیبهشت 92 15:51
مبارکه الینا خانم
♥متین من♥
8 تیر 92 15:31
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد