الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

الینای من

بای بای پوشک

1393/2/31 1:26
982 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره پروژه پوشک گیرون با موفقیت به پایان رسید و الینا با پوشک خداحافظی کرد.

خوشكل خانوم ما تا 23 فروردین همیشه وهمه جا پوشك میشد.

تا اینکه روز 23 ساعت 4 وقتی که آخرین پوشک موجود تو خونه رو کثیف کرد براش توضیح دادم که دیگه پوشک نداریم ، عزیز دلم در جواب گفت: پول بده آقا بخر. من گفتم: آقا گفته دیگه پوشک نداره و شما از این به بعد باید بری دستشویی جیش بکنی ،و الینا جون خیلی محترمانه قبول کردن. 

ولی تا آخر شب اصلا دستشویی نرفت و 7 بار تو شلوارش جیش کرد.

فرداش برای اینکه تشویق بشه واسش شکلات خريديم (عاشق شکلاته)  تا تشويق بشه برای رفتن به دستشویی.

روز دوم همکاریش عالی بود و فقط  3 بار شلوارشو خیس کرد 

و از روز سوم کاملا یاد گرفت که خودشو نگهداره.

شبها  هم جاش خشکه خشکه

تنها مشکلی که داریم اینه که هر جا مهمونی میریم اولی که میرسیم میگه جیش دارم وقتی میبرمش دستشویی اول با دقت همه جا رو نگاه میکنه اگه خوشش نیاد میگه: دستشوییشون زشته و هر کاری میکنم دیگه جیش نمی کنه، ولی اگه خوشش بیاد میگه: اینجا خیلی خوشگله و تا آ خر میهمانی باید 5 دقیقه یه بار ببرمش دستشویی.

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان نازی
2 خرداد 93 15:38
خصوصیت رو چک کن
سپیده..مامانه پارسا
4 خرداد 93 15:42
مامانی شما اصلا ب ما سر نمیزنیدا..ولی ما هستیم
مامان و بابا
21 خرداد 93 14:02
وبلاگ خوشگلی دارین عالیه موفق باشید به ما هم سر بزنید
مامان الینا جونی
9 تیر 93 11:16
سلامممممممممممممم دلم واستون تنگ شده بود خوبید؟؟ عزیز دلم قوربونه اون زبون شیرینت بشم گلممممممممممم که باید پول بده مامانی از آقا بخره شما خانوم شدی دیگه خوشگلم انشاا... که شاد و پیروز باشیدگلمممممممممم
مامان نازی
29 تیر 93 13:09
سلام گلم.خوبی؟الینا جون خوبه؟ به وبلاگ جدیدیم سر بزن خوشحال میشم.ممنون. http://namadak.blogsky.com/
مامان آویسا
6 مرداد 93 9:21
آفرين به دختر خوب كه سريع با مامان همكاري كرده دختر ماهم كلا هر جا مي ريم مي خواد بره دستشويي هاشو ببينه حتي اگه دستشويي نداشته باشه خدارو شكر هنوز جايي ابراز ناخوشنودي نكرده شما هم مثل ما يزدي هستيد؟
مامان نازی
20 مرداد 93 14:00
سلام. خیییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم تبریک میگم عزیزم.الهی به سلامتی. خوش به حالت کاش شوهر منم راضی بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد