الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

الینای من

عکسای تولد

1392/10/16 2:41
2,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم به همه دوستای خوبم

دلم واسه اینجا خیلی خیلی تنگ شده بود.

اينم عكساي جشن تولد 2 سالگي عسل مامان الینا خانوم

 

 

لباس الینا که خودم دوختم

لباس

 

happy birthday

 

تولد

 

تولد

 

ساعت تولد الینا

ساعت

 

ریسه

 

 

2

 

عکسای یک سالگی الینا روی در یخچال

عکس

 

عکس

 

بادکنک

 

بادکنک

 

کیک

کیک

 

چاقو کیک

 

و اما الینا ...

الینا

 

الینا در حال نشان دادن کیک به عمو احسان

الینا

چه فوتی!!!!

الینا

 

الینا

 

الینا

 

میز  عصرانه

عصرانه

 

سالاد الویه

عصرانه

 

عصرانه

 

عصرانه

 

عصرانه

 

عصرانه

 

میوه

 

پسندها (5)

نظرات (13)

فاطمه
22 دی 92 11:58
تولدت مبارک خانم خوشگل چه لباس قشنگی دست مامانی درد نکنه چه کیک خوشگلی ایشالا تولد 200 سالگی
YcqIYFq2NRc-1SJofbVT0NIp2-mI5SLglTGLV6NgFXUWUv9Zqi_PguKnRuILn_5EwQkB2hrXRY9m-N0hUnWnXA..
24 دی 92 16:13
جانم ناناس خاله تولدت مبارک خانوم خوشکلههههههههههههههههه
مامان نازی
25 دی 92 0:16
سلام عزیزم.اول از همه بگم لباسش معرکست هم مدلش و هم رنگش الهی برای خانم دکتر شدنش لباس بدوزی.تولدش مبارک باشه عزیزم.
سمانه(خاله ی فریما)
22 بهمن 92 22:15
ماشالا چه دخمل نازی داریدخدا حفظش کنه خوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وب من هم بیاید Www.parnaz.roomfa.com
مامان نگار
26 بهمن 92 0:34
تولد الينا جون مبارک ايشالا 120 سالگىش
مامان نگار
26 بهمن 92 0:36
من به شما گير ميدادم که چرا دير به دير مينويسين خودم واگرفتم! نگارنامه بعد از مدتها به روزه
مامان الینا جونی
27 بهمن 92 7:50
سلاممممممممممممم چع عجب بابا هر جند ماه یکبار آیدا جون به ما افتخار میدی روی گل دختر ببینیم با ما به از این باش عزیزممممممممم دلمون واستون خیلی تنگ شده بود
مامان الینا جونی
27 بهمن 92 7:53
سلامممم به الینا جونه خوشگلمممم خوبی خاله جون تولدت مبارک عسلممممم دوسالگیت مبارک خوشگلممممم به به چه لباس قشنگی مامان هنرمند واست دوخته دست گلش درد نکنه چه جشن خوشگلی من عاشق سالاد الویه ام شدیددددددددد مبارکت باشه خوشگلممم انشاا... سالهای سال در کنار هم روزهای خوبی رو داشته باشید وهمیشه جشن بگیرید دوستون داریممممممممممممم
مامان نازی
28 بهمن 92 0:09
سلام عزیزم.ممنونم خوبیم.مدتی خونه مامانمینا بودم.الانم مشعول خونه تکونی شما خوبین؟الینا جون خوبه؟روی ماهش رو ببوس.
بابای یگانه
28 بهمن 92 0:34
سلام ان شاء الله خداحفظ کنه نی نی نازتون رو
سمانه( خاله ی فریما)
29 بهمن 92 16:59
ممنون عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم
سمانه (خاله ی فریما)
1 اردیبهشت 93 0:35
تولدت مبارک الینا جون
فاطمه
27 مهر 93 9:57
اوه.يه اليناي ديگه .تولدت مبارك خوشگل خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد