الینا جانالینا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
یسنا جانیسنا جان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

الینای من

لغت نامه الینا

1392/2/23 2:59
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

 لغت نامه الینا در 1 سال و 4 ماه و 8 روزگی


مانی : مامان

بابایی : بابا

آکال : آشغال

پا : پا

بوف : غذا 

آپ : آب

جوجو : مورچه،مگس، پشه

من : مال من

مِی : بده 

مَه مَه : شیر

وقتی چیزی می ریزه زمین میگه : اَه اَه اَه

وقتی بهش میگیم الینا خونه ما نمیای میگه : نه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه (مامان آیلین)
30 اردیبهشت 92 11:04
مامانی چرا عکس الینایی رو نمی ذاری ؟
mamane Ali
8 خرداد 92 11:27
ای جانم.. مامانی از الینا جونی عکس بزار دلمون براش تنگ شده
آتيلا جون و مامان شيما
9 خرداد 92 22:43
اي جانم... قبون دخمل شيرين زبون... بوووووووووووووووووس...
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 10:22
آخی چه دخمل شیرین زبونی دعاکن خاله هم زودزود این کلمه هارواز دخملش بشنوه اینم بوس خوخشل واسه دخملی
مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 21:33
چراآپ نمیکنین آخه خاله جون اگه اشکال نداره مارولینک کنین
مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 13:42
درست کردم آدرسو خاله
مامان الیناجونی
5 تیر 92 8:19
سلامممم عزیز خاله چطوری دلم واست خیلی تنگ شده زودتر بیا با عکسای نازززززززززززززززت
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 1:26
سلام... ---------------------------_(/_) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--"._--,',; -((((-,...-------,((((-------`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--------------(((------/ -))-|-------به روزم-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/-- )---/-.--)----------`/--/ ---|.---(-(------------' ---||-----//----------'| ---||------//-------_'|ا ---||-------))-----|_--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------_| ومنتظر کولاک کردن تو
مامان نازی
6 تیر 92 14:14
سلام عزیز.خوبی؟کجایی؟کم پیدایی؟معلومه یزد حسابی بهت خوش میگذره که کم آپ میکنی. روی دختر ماهتو ببوس.
مامان نازی
8 تیر 92 15:15
گلم کاش حداقل یه جوابی میدادی!!!
ساراکوچولو
8 تیر 92 16:08
سلام دوست گلم .ساراجون من برای اولین بار تومسابقه شرکت کرده خوشحال میشم بهش یک رای بدین...شماره رای 216 وشماره پیامک20008080200
مامان عسل
18 تیر 92 7:05
قلبون اون زبونت عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینای من می باشد